Poradenstvo: info@turbodieta.sk
Slovensky
Maďarský English Deutsch Polski Slovensky

Menopauza? Problémy s váhou?

Menopauzu často sprevádza aj pribúdanie hmtnosti. Ak by ste chceli proti tomu niečo podniknúť, pomôžeme vám! Verte, nemusíte hladovať, aby ste mohli chudnúť!

Menopauza: znamená u žien úplné ukončenie cyklu plodnosti. V živote ženy sa obyčajne začína v štyridsiatke a prebehne do konca päťdesiatich rokov.
Ak máte tieto príznaky:
  • návaly tepla
  • premenlivosť nálady
  • zlý duševný a psychický stav
  • nadmerné potenie
  • bolesti hlavy
  • nespavosť
  • nepravidelná menštruácia
  • zmena tvaru tela
pravdepodobne ste vstúpili do menopauzy.

Žiaľ v tejto životnej fáze môžu vyplávať na povrch aj problémy so sebahodnotením. Vo väčšine prípadov sa ženám nad päťdesiat rokov mení tvar tela, kilá nabiehajú rýchlejšie a ťažšie sa ich zbavuje. Chceli by ste proti tomu niečo spraviť? Chcete naďalej vyzerať pôvabne? Menopauza nemusí zlomiť Vaše sebavedomie!

S Turbo Diétou® môžete urobiť veľa pre svoju postavu!

Pri menopauze musíte každopádne rátať s pomalším tempom chudnutia, pretože látková výmena sa v dôsledku hormonálnych zmien spomaľuje. Odporúčame vám nasledovné spôsoby použitia:

  • 30-dňový Program Turbo Diéta v kombinácii so stravou
  • Nahradenie večerných stravovaní 1 porciou kokteilu Turbo Diéta®, pričom celý deň konzumujte jedlo celkovej výživovej hodnoty 1200-1500 kalórií. Tento spôsob zvoľte, keď už máte na sebe 1-2 nadbytočné kilá! Zodpovedá to 3. fáze 30-dňového programu.
  • V záujme stupňovania metabolizmu by bolo vhodné športovať, odporúčame predovšetkým cardio-cvičenia.

Správne dávkovanie

Pri príprave s 1 porciou mlieka: 4 odmerky (35 g) kokteilového prášku zamiešať do 300 ml mlieka s obsahom tuku 1,5%. Pri príprave s vodou alebo rastlinným mliekom s obsahom tuku pod 1,5% dajte 5 odmeriek (cca. 43 g) ku každej porcii, tým nahradíte chýbajúci obsah bielkovín. Neprijímate dodatočné kalórie. Pre mužov a pre ženy s výškou nad 165 cm odporúčame do programu zaradiť aj olovrant okolo 17. hodiny.

Pri výške nad 180 cm sa odporúča dať si na desiatu aj ovocie s nízkym  obsahom cukru (napr. jablko) okolo 11. hodiny.

Ak intenzívne športujete (min. 45-60 minút), dajte si pred tréningom polovičnú porciu kokteilu Turbo Diéta® pripravenú s vodou. Ak športujete ešte intenzívnejšie, požiadajte o individuálne poradenstvo.